برگزاری نشست های تعاملی با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی هنری حوزه مساجد 
برگزاری نشست های تعاملی با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی هنری حوزه مساجد 

برگزاری نشست های تعاملی با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی هنری حوزه مساجد 

مجید خوبی زاده گفت: تعامل و هم افزایی با نهادهای مختلف یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان  در سال جاری، برای گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق کم برخوردار است.
شناسه خبر : 1099575 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، تعامل و هم افزایی با نهادهای مختلف را یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان  در سال جاری، برای گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق کم برخوردار برشمرد و گفت: روز گذشته به همین منظور نشست تعاملی با اعضای شورای اسلامی شهر چاه مرید برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: از آنجایی که شورای اسلامی شهر چاه مرید دغدغه گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه مساجد را دارد بنابراین مقرر شد به شکل تعاملی در تحقق این مهم بکوشیم.


وی ابراز کرد: در گام نخست با همکاری و همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر مساجد مستعد راه اندازی کانون های فرهنگی هنری شناسایی می شوند.


خوبی زاده ابراز کرد: همچنین کانون های فرهنگی هنری شهر چاه مرید که برای انجام فعالیت های فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی نیاز به مجوز احداث کتابخانه و تجهیزات دارند، از سوی این ستاد حمایت می شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: همچنین شورای اسلامی شهر چاه مرید قرار است از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و هنری بهره گیرد.


وی اظهار کرد: برگزاری جلسات هم افزایی و تعاملی با ارکان مساجد این شهر و با محوریت ائمه جماعات این مساجد در دستور کار این شورا قرار گرفت تا از این طریق بتوان به رشد و پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهر کمک کرد.


خوبی زاده اضافه کرد: یکی دیگر از محورهای این نشست، معرفی سامانه فهما به منظور آشنایی اعضای شورای اسلامی این شهر با ظرفیت ها و توانمندی های بچه های مسجد در این سامانه بود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این نشست های تعاملی بتوانیم علاوه بر فراهم کردن زمینه پویایی و رشد کانون های مساجد نسبت به معرفی ظرفیت های آنها نیز گام برداریم.

پایان پیام/ 586